Mine (无授权翻译)

盖震惊地张着嘴看着那两个人。“他刚刚是嘘我了吗?”

“是的,在别人靠的太近的时候他就会这样。他刚刚用意志力揍了超人。”

脱掉了制服帽子的闪电挠了挠头发,轻轻地笑了下。


盖挑了挑眉毛“认真的?”


“好在没造成什么破坏,克拉克倒是觉得他这么做很有意思。”回想到当时发生的事情巴里又开始笑了起来。“虽说哈尔平时就挺有占有欲,但是带上橙灯戒指时之后变得更糟了。他不喜欢别人靠我太近,因为我看上去……”

这是我的!给我退后!他是我的宝贝儿!我的小太阳!我的!我的!我!的!”哈尔抚摸着巴里的头发,整个人几乎都挂在速跑者身上。然后他把巴里拉得更近把下巴整个搁在他头上。


巴里笑起来,晃动着他的头。“告诉我你把这些都录下来了。”他笑嘻嘻的看着红头发的灯侠。

盖哼笑着,“当然,我当然录了。我怎么可能放过敲诈这小子一把的好机会。”

—————————- Guy blinked at the two men, mouth open in shock. “Did he just hiss at me?” The Flash chuckled and scratched the back of his unmasked head. “Yeah, he’s been doing that when people get too close. He actually took a swipe at Superman with a construct.” A red eyebrow shot up. “Seriously?” “Yup, thankfully there was no harm done, and Clark actually found it amusing.” Barry chuckled again, thinking back on the incident. “Hal’s always been possessive, but it’s been worse with the Orange Lantern Ring. He really doesn’t like when people get near me, because apparently I’m-“ “MINE! Get back, he’s my precious! My shinny! Mine! Mine! Mine!” Hal was practically wrapped around the speedster, petting his hair and he pulled him closer and tucking Barry’s head under his chin Barry just laughed and shook his head. He looked up that the red-haired Lantern, grinning. “Please tell me you’re recording this.” Guy snorted and returned the grin. “Of course I am, no way in hell I’m letting perfectly good blackmail material for the pretty boy pass me by.”
评论 ( 8 )
热度 ( 88 )
  1. 共4人收藏了此文字
只展示最近三个月数据